Επιλέξτε ημερομηνία για να δείτε τα γεγονότα της:

Οι ημερομηνίες με σκούρο μπλε φόντο περιέχουν γεγονότα.
Τελευταία Γεγονότα
Τρέχοντα

28η Οκτωβρίου 1940

      (πλούσιο εορταστικό υλικό)

 

Οργάνωση σχολείου/τάξης

      (έγγραφα, έντυπα, βραβεία,

       ετικέτες, αναμνηστικά, κτλ)

 

Σχολ. εορτές/Εκδηλώσεις

      (πλούσιο εορταστικό υλικό,

       για όλες τις εκδηλώσεις) 

 

 Ελεύθερη Ώρα για τα Παιδιά

 

 Εκπαιδευτική TV (Βίντεο)

 

stop-bullying.gov.gr

 

Ελεύθερη πρόσβαση σε όλους,

     για όλο το υλικό μας !

     (χωρίς δημιουργία λογαριασμού)

 

Προτεινόμενος

     φυλλομετρητής: Chrome Gr

 


 Ημερολόγιο Οκτωβρίου 2024

 Σχολικό ημερολόγιο 2024-25

 Προγραμ/σμός εκπαιδ. 2024-25

 


 Χρήσιμα (όλα)

 Νοσοκομεία

 Νηστείες

 Πρωτοσέλιδα

 Πρόγραμμα TV

 Παγκόσμιες Ημ.

 

 Φαρμακεία

 Αργίες

 Απεργίες

 Ο Καιρός

 


 Χάρτης ιστοσελίδας

 Γενικές οδηγίες

Εκπαίδευση και Παιδαγωγική: Μια -ανακοπτόμενη- σχέση;

Ημερ. Έναρξης: Παρασκευή, 8 Νοεμβρίου 2024, Ημερ. Λήξης: Κυριακή, 10 Νοεμβρίου 2024
Η Ελληνική Εταιρεία Ιστορικών της Εκπαίδευσης, σε συνεργασία με τη Φιλοσοφική και την Παιδαγωγική Σχολή του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, το Τμήμα Φιλοσοφίας-Παιδαγωγικής και το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Α.Π.Θ. και το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας ''Επιστήμες της Αγωγής: Ζητήματα Ιστορίας, Ιστορικής Εκπαίδευσης και Εκπαιδευτικής Πολιτικής'', συνδιοργανώνουν το 9ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ιστορίας της Εκπαίδευσης, με τίτλο:
''Εκπαίδευση και Παιδαγωγική: Μια ''ανακοπτόμενη'' σχέση;''.
 
Το συνέδριο θα διεξαχθεί στους χώρους της Φιλοσοφικής και της Παιδαγωγικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης από τις 8 έως τις 10 Νοεμβρίου 2024.
 
Το 9ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Ιστορίας της Εκπαίδευσης επιδιώκει να διερευνήσει την παιδαγωγική ως συστατικό στοιχείο της ιστορίας της ελληνικής εκπαίδευσης. Οι προσεγγίσεις που αναλύουν την παιδαγωγική του ελληνικού σχολείου σε διαφορετικές εποχές, έχουν αναδείξει την ''ανακοπτόμενη'' σχέση μεταξύ παιδαγωγικής και σχολικού θεσμού για την περίπτωση της ελληνικής εκπαίδευσης. Απευθύνεται σε μέλη ΔΕΠ, ερευνητές και ερευνήτριες της Ιστορίας της Εκπαίδευσης, υποψήφιους διδάκτορες/ υποψήφιες διδακτόρισσες, μεταπτυχιακούς φοιτητές/ μεταπτυχιακές φοιτήτριες, εκπαιδευτικούς.
 
Για περισσότερες πληροφορίες βλ.: https://eleie9-conference2024.web.auth.gr/